#1 Skrevet November 28, 2015 (endret) Har kjøpt en nesten komplett 2.2 20vt UrS4 jeg skal hugge. Dessverre Motor blir beholdt(grunnet ulyd), sammen med girkasse. Men kan selge div rundt og på motor Ser ut til å være komplett luftfilterboks, har også lmm Kaross 94mod kan selges komplett/ delvis komplett. Norsk bil. hatt skilt til ca 8/15. Mangler EU-godkjenning.Har mangel lapp liggende Skal være byttet en del bremser osv for å få den klar til EU, gjenstår co måling(høy grunnet montert hiddensprut) sitter rs fanger på den som trenger litt jobb. ellers grei stand på bil, noe overflate rust Sitter Sebring eksos på den, har ikke fått sett om det er komplett fra turbo osv. Mangler gulvteppe, tatt ut på grunn av defekt varmeapparat register Svart quattro interiør, trenger en god rens! ikke karbon lister 3-eiket s4 ratt uten airbag Skal sjekke tilstand på bensintank Er mulig å få bil av denne igjen for en som har tid og lyst Kan evt gjøre en bytte handel hvis ønsker å få bil av denne igjen og du har ei 5trinns girkasse liggende. så slipper jeg å skru ut den som sitter der. Inn med en annen motor og litt rens/vask innvendig og bytte av varmeregister så er du langt på vei Mangler ecu, har vært montert PNP Autronic i denne. ca priser på deler Ratt 1000,- Instrument 1000,- Luftfilterboks 500,- LMM 500,- Eksos Sebring 2500,- må se hvor stort(tommer) og komplett det er. Pen lyd i eksosen Rs fanger 500,- spør om du er noe du trenger, pris blir vi enige om Bilder kommer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 28, 2015 tar LMM for 500 hvis det er org. del og ikke noe kina kopi og hvis det er til 2,2 tar også luftfilterboksen for 500 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 28, 2015 Er org del ja Skal sende deg noe nr på den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 4, 2015 Pris på eksosanlegg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 15, 2015 kjølevæske beholder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 15, 2015 Kjølevæske beholder har jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 6, 2016 Denne blir vel stående urørt fram til våren og bedre ute skru vær men bare å sende pm hvis jeg skal holde av deler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 6, 2016 Ratt er det solgt?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 6, 2016 Har det enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 6, 2016 Instrument ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 6, 2016 Har det også vettu Roger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 6, 2016 Bra stand ? Og er vel ikke digital trippteller? (Var vel s6 som hadde det...) Svogers har et som krangler litt, ikke alltid nåla på speedometeret virker...skal forsøke og lodde det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 7, 2016 Skal sjekke opp Roger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 9, 2016 Om du er interessert i å røske ut ledningsnettet til diffsperra (mellom bryteren og styreenheten under baksetet) så er jeg interesert i det Er ikke noe hast for min del, siden jeg ikke har satt i sperrediffen enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 9, 2016 Hvilke bremser er det på denne? UFO? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 9, 2016 Ledningsnett kan vi ordne Ja er ufo på denne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Februar 25, 2016 bunnpanne? alu bunnpanne på denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Februar 25, 2016 Har dessverre ikke bunnpanne tilsalgs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 2, 2016 Selger du det svarte lokket på fordeleren bak på toppen? Hvis det er denne typen på motoren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mars 2, 2016 Skal se hva som sitter der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mars 2, 2016 Ledningsnett kan vi ordne Ja er ufo på denne Flott, hva skal du ha for det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mars 2, 2016 Skal se hva som sitter der toppers 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mars 5, 2016 Skal se om jeg ikke får sett litt mer på denne i morgen Mulig jeg har sett feil, tror ikke det er ufo bremser på denne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mars 7, 2016 Brukbare forskjermer på denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mars 7, 2016 Husker ikke, tar en titt på dem i morra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...