#76 Skrevet September 21, 2016 Har du mellomaksling? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet September 21, 2016 Jepp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet September 21, 2016 Jepp Jeg skal ha 01E-kasse i S2'n min. Da har jeg hørt at det går an å bruke framre del fra C4 og bakre fra akslingen min. Vet du om det går? I så fall så er jeg interessert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet September 27, 2016 Har bak diff hvis noen trenger det Bensin tank 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet Oktober 4, 2016 Opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet Oktober 4, 2016 Har du avant bakluke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet Oktober 4, 2016 Ja har bakluke, med div rust 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet Oktober 4, 2016 Ja har bakluke, med div rust Er det mere rust nå enn på det bildet her? Uansett så er jeg meget interessert. Har du mulighet å ta et bilde som viser hele bakluken sammen med spoileren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet Oktober 5, 2016 Ah.. Det er altfor langt til deg, Håvar.. Avushjul og greier! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet Oktober 5, 2016 Ah.. Det er altfor langt til deg, Håvar.. Avushjul og greier! Ja du sier noe! Avus reserve hjulet er heeeeelt strøkent 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#86 Skrevet Oktober 5, 2016 Ble skjermene solgt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#87 Skrevet Oktober 5, 2016 Ble skjermene solgt? Skjermer er dessverre solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#88 Skrevet Oktober 18, 2016 Går på skroten i løpet av uken Noe småtteri igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#89 Skrevet November 3, 2016 Servopumpe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#90 Skrevet November 3, 2016 Borte dessverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#91 Skrevet November 4, 2016 Skrota du Avus hjulene?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#92 Skrevet November 4, 2016 Haha, nei ingen fare med det Ola 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#93 Skrevet November 29, 2016 Hei. Ser bilen er skrotet, men har du rør/slange biten mellom master og slave sylinder på clutch overføringen? Tilstand? Pris? Hilsen Frode 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#94 Skrevet November 29, 2016 hei borte dessverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...