En eiers Audi A5 Coupe 3,0 tdi selges.

Anbefalte innlegg

Danmarkstur 2012 143.jpg

Pga. at vi strengt tatt ikke trenger mer enn en bil lenger, har jeg etter litt overveielse tenkt å selge min A5.

Har også en 2012 Q3 som vil bli lagt ut for salg senere. Håper så å kunne skaffe en S8 av siste utgave, eller en av RS3,4 el. 6.

Er mer enn gjennomsnittlig bilinteressert, så alle mine biler har fått stell utover det som er vanlig.

 

A5en ble kjøpt ny av meg hos Møller Haugesund 30.04.2008 og har vært i mitt eie hele tiden. Den er aldri(selvfølgelig) vasket i

maskin,og er maskinpolert minst en gang årlig, med etterfølgende behandling med Swisswax. Parkering i egen garage.

Alle servicer er tatt etter serviceprogrammet, og bilen er kjørt av voksen person (45+) uten å ha vært "herjet" med.

Dette er med andre ord en meget velholdt bil, og en bil som ikke er til salgs så ofte(med 3literen).

 

Jeg har skiftet begge vindusheisene, som er en svakhet på denne biltypen, så nå skal de holde.

Det er også skiftet skiver og klosser foran, samt et hjullager foran.

Det er orginale 18" s-line felger til sommerhjul med Michelin pilot sport 245-40-18 som holder minst en sesong.

Vinterhjul er 17" alufelg med nesten nye Bridgestone piggfrie dekk. Kjørt en par tusen km.

 

Bilen ble rygget på på en parkeringsplass, og dør på passasjerside ble trykket inn.(har bilder)

Derfor er døren skiftet, og i tillegg ble forskjerm lakkert opp, da den var litt oppskrapt i overflaten.

Dette er meget pent utført, og man kan ikke se noe forskjell på gammel og ny lakk!

Utover dette er det kun småting(steinsprut) og slitasje etter 7-8 års bruk.

 

Bilen har rimelig bra med ekstrautstyr(151000.-) og kostet ny kr. 856444,-

Den er Briljantsort med grå sportsseter i skinn/perforert alcantara

 

Utstyr:

 

Advanced key

Bagasjeromspakke

Oppbevaringspakke

Skipose uttakbar

Tyverisikre hjulbolter

Navigasjonssystem Dvdbasert

Bang&Olufsen høytalersystem

3-soners klima

El-seter m/memo fører

Skinn/perf. alcantara S-line

El-solgardin bakrute.

Automatisk avblendbart innv.speil

Mlf-sportsratt S-line

S-line eksteriørpakke/interiør.

S-line sportspakke

Xenon pluss

Adaptive hovedlys

Lyspakke

 

Det er ingen heftelser på bilen.

 

Bilen er ikke annonsert på finn ennå, så hvis noen er interessert, så er det bare å ta kontakt, så skal jeg få tatt bilder evt. og bidra

med opplysninger utover det som fremkommer her.

Da bilen er såpass lite kjørt, 66080 km, og i den stand den er, så kan ingen regne med å gjøre et "kupp". Jeg er ikke på noe måte nødt til

å kvitte meg med bilen, så den prisen jeg vil ha mener jeg bilen er verdt utifra det jeg har sett av tilsvarende biler til salgs siste året.

 

Prisen er 335000,- og jeg kan kontaktes på mail : omon@sklbb.no eller 41106473

Danmarkstur 2012 144.jpg

Photo029.jpg

Danmarkstur 2012 142.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.