#1 Skrevet November 29, 2015 (endret) Solgt! Selger nå min Audi 2.7T da jeg skal hente en litt nyere Allroad snart. Bilen har vært min i 5år og 60000km. Så nå har bilen rullet ca 210000. Jeg har vært veldig fornøyd med bilen. Jeg har reparert endel på bilen i den perioden jeg har hatt den, spesielt med en gang jeg fikk den. Da tok jeg kamreim, RS4 clutch, girkassefester, svinghjul, +++ Videre har bilen fått oljeskift hver 15000km og byttet 2 luftfjærer foran til Arnott i fjor. Bensinpumpa ble byttet for 1 år siden, og kompressoren vil bli overhalt før salg da den har begynt å hangle. Bilen selges for 85000,- uten BBS sommer (20" rs gt nypris 60000 på autogrip 2011) og vinterhjul (18 RXII). Eventuellt 105000 med BBS hjul med bra kvalitetsgummi. Jeg tenker å bruke hjulene videre på neste bil. Dvs med 16" vinter og 17" dobbelspoke sommer. Bilen har RS6 stoler foran og bak som jeg har satt inn. Disse er ikke strøkne men heller ikke hullete. Meget gode å sitte i. Lakken på bilen er heller ikke så pen. Bilen har MTM program og bremsepapirer fra filsundet. Videre har bilen ganske mye tileggsutstyr fra fabrikk: Bose lyd Navi Dobble lyd glass memory på setene (fungerer ikke med rs6) trykksensor på dekktrykk telefon avtagbart hengerfeste 6 trinn manuell Defa motor og kupe varmer Ønsker raskt salg, og er åpen for bud. Telefon 90705849 Sjekk prosjekttråd i signatur for mere info og bilder. Jeg fant desverre oljelekkasje fra turboene. Bilen er nå lagt ut på finn til 65000,- http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=71526764&ref=ads&myad=71526764 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 2, 2015 Kommer det dagslys bilder? 5 år siden reg reim bytte? Da er det på tide igjen. Har det vert byttet turboer på denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 9, 2016 Hei Dette virker som et greit eksemplar. Er det servicehefte på den? Hvordan er dekkene på de felgene som følger med ? Hvor mange HK/NM har denne nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 16, 2016 (endret) Det er servicehefte på bilen. Kjørt 15000 km intervall på service så lenge jeg har hatt bilen. Vinterdekkene som sitter på bilen er greie. Stopper bra på det føret vi har i Oslo om dagen. Snø og 10 kalde. Men de begynner å bli noen år. Felgene er hele og pene, og ingen vibrasjoner. Mangler 2 hjulkapsler 17" sommerhjul. Twinspoke. Har aldri kjørt med de selv. Men ser bra ut. Dekkene som sitter på er utslitt. Har noen andre dekk i fra den nye bilen med samme dim som eventuelt kan følge med. Mener at det er ca 300Hk/500Nm Videre vil bilen nå bli klargjort for salg, og lagt ut på finn.no iløpet av de nærmeste ukene, da den nye er polert og tatt i bruk. (Jeg kan eventuelt selge den for 200000, 3.0tdi med 295000km på tellern. Info og kontakt på PM) BBS RXII felgene er fortsatt tilgjengelig med adaptere. Egen annonse: http://forum.vacn.no/showthread.php?280429-Bbs-RXII-skrudde-felger-18x8-5-med-adaptere Avbildet på bilen med 235/ 50- 18 dekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 21, 2016 Bilen er nå på finn. Desverre har jeg funnet oljelekkasje fra turboene og dumpet prisen med 20k. http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=71526764&ref=ads&myad=71526764 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...