#1 Skrevet Juni 15, 2005 Noen som har målene/bilder av Ic (og gjerne bilder av plasseringa) på Golf 3 TDI??? Har nemlig en vento TDK som er litt lettere oppjustert og kunne tenkt meg å bygge om til IC..... Det er kansje like greit å gå for en frontmontert IC med det samme..... På forhånd takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 15, 2005 Golf 3 TDI ble vel ikke levert med IC... TDI er en TDK med hjerne (chip). Det var Golf 2 TD som kom med IC. Jeg har en slik IC liggende i Garagen, så jeg kan ta noen mål av den om du vil. Etter hva jeg har forstått så var denne montert oppå motoren (!). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 15, 2005 har en ic liggende fra en 2.5tdi caracelle trur jeg det er. på passaten min 1991 model, så sitter det ic, dette er en 1.6 td motor, da sitter ic forand venstre framhjul. Du kan få den ic jeg har får 800kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 15, 2005 Golf 3 TDI ble vel ikke levert med IC... TDI er en TDK med hjerne (chip). Det var Golf 2 TD som kom med IC. Jeg har en slik IC liggende i Garagen, så jeg kan ta noen mål av den om du vil. Etter hva jeg har forstått så var denne montert oppå motoren (!). Ikke?? er klar over at noen 2èr golfer hadde ic og det er riktig at denne stod over girkassa....pussig plassering egentlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...