#1 Skrevet November 30, 2015 Hva trengs for å bygge om til 2.0tfsi coiler på en 1.8t aeb? https://store.034motorsport.com/repair-harness-coil-conversion-icm-delete-early-1-8t-to-2-0t-fsi-coils.html Er dette alt jeg trenger? Takk for alle svar. Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 30, 2015 hviis du legger til coiler og adapter braktter der så er det det, men med det settet der så må du klippe å skjøte med org elnettet etter hva jeg skjønner coil adapter brakettene får du mye billigere på møller, men da i plast. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 30, 2015 hviis du legger til coiler og adapter braktter der så er det det, men med det settet der så må du klippe å skjøte med org elnettet etter hva jeg skjønner coil adapter brakettene får du mye billigere på møller, men da i plast. Ja, hadde lagt det til, men kom ikke med da jeg kopierte linken Finnes det andre alternativer hvor man ikke må klippe? Hva er best å gjøre? Du har ikke delenr på brakketene hos møller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 30, 2015 https://qwt.no/produkt/1_8_t_coil_oppgradering_06675/3810 dette kittet feks så slipper du å klppe. hansen motorsport leverer noe også. jeg klipte og skjøtet, men det var fordi jeg fikk med litt elnett på coilene jeg kjøpte, så da ble det my billigere itilegg så er en press skjøt med krymp over en mye bedre kobling en de skjøtekablene som er i linken her, men begge deler funker, og de til feks qwt er veldig enkle da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 1, 2015 Hei, vi har komplett kit med ledningsnett, coiler, monteringsbraketter, tennplugger på lager :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 1, 2015 https://qwt.no/produkt/1_8_t_coil_oppgradering_06675/3810 dette kittet feks så slipper du å klppe.hansen motorsport leverer noe også. jeg klipte og skjøtet, men det var fordi jeg fikk med litt elnett på coilene jeg kjøpte, så da ble det my billigere itilegg så er en press skjøt med krymp over en mye bedre kobling en de skjøtekablene som er i linken her, men begge deler funker, og de til feks qwt er veldig enkle da Takk for svar Hei, vi har komplett kit med ledningsnett, coiler, monteringsbraketter, tennplugger på lager :-) Kan du sende meg pris på PM? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 2, 2015 Takk for svar Kan du sende meg pris på PM? Tar det på PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 3, 2015 Hvor pleier folk å kjøpe coilene fra? 034? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 28, 2016 Noen som har delenummer på adapterplatene til møller ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 28, 2016 Noen som har delenummer på adapterplatene til møller ? Adapterplater? Vi har alle deler til ombygging på lager. Dog ikke oem deler, men custom deler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 28, 2016 Noen som har delenummer på adapterplatene til møller ? Tenker du de touareg platene? 077 905 390 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 28, 2016 Tenker du de touareg platene? 077 905 390 Hva er Norsk pris på de da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 28, 2016 Hva er Norsk pris på de da? Husker ikke helt, men er ikke snakk om mange kronene. Er bare plastikk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 29, 2016 Hva er grunnen til at coilene oppgraderes? Er det kun fordi de originale har vært litt trøblete? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 29, 2016 Hva er grunnen til at coilene oppgraderes? Er det kun fordi de originale har vært litt trøblete? De har stort sett gjort sitt etter 20 år og 200 000 de orginale er ofte dyre i innkjøp og det blir mer lønnsomt å bygge om til ny type. Tror også det er bedre futt i disse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 29, 2016 Greit å vite. Takk for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 29, 2016 Du slipper å kjøpe dårlige dyre coiler og fjærner tennings sluttstykke som også kan være trøblete. I tilegg kan du kjøre større gap med tfsi coiler om det er ønskelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 29, 2016 Du slipper å kjøpe dårlige dyre coiler og fjærner tennings sluttstykke som også kan være trøblete.I tilegg kan du kjøre større gap med tfsi coiler om det er ønskelig Men forstår ikke hvorfor disse er så dårlige hvis de varer 200 000 - 250 000 gjerne? TFSI varer ikke så lenge. Sluttrinnet er en fin feilkilde å få fjernet derimot 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 30, 2016 (endret) Hva er grunnen til at coilene oppgraderes? Er det kun fordi de originale har vært litt trøblete? Originale "gamle" er ofte dyrere og i tillegg er de dårligere futt i de. Vi bygger om til rød coiler på alle som vi har utfordringer med, og dette løser ofte biffen i de fleste tilfeller. Vi har ombyggingskit på lager, 4 nye coiler røde high performance, fra kr 1990 inkl mva. Adapterplater og ombyggings kabelsett har vi også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mars 30, 2016 Høres ut som jeg får gjøre noe med det jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mars 30, 2016 Jeg har på lager med coiler . 2500 kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mars 30, 2016 kordan delenr er det dere bruker? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...