Golf mk6 ødelagt sensorplugg for bremsebelegg. delenr., hvor skaffe?

Anbefalte innlegg

Driver og bytter bremseskiver og klosser og fikk ikke til å plugge ut bremsebeleggskabelen. Ser ut som den har kjørt seg fast eller smeltet fast på en eller annen måte. Så det endte med at hun-pluggen løste seg fra kabelen og sitter nå fortsatt fast i han-pluggen, som da henger i den gamle bremseklossen..

Så jeg trenger en ny og lurte på om dette er noe jeg kan ordne hos VW eller tar de 300kr+ for dette? Det er tross alt bare en sukkerbit eller hva det heter.

Prøver å finne delenummer så jeg evt. kan bestille på nett, men ser ikke ut som det er noe som finnes på partscat.info. Jeg finner hvertfall ikke det.

Noen som kan hjelpe?

IMG_1575.jpg

IMG_1577.jpg

IMG_1578.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pluggen med ledninger finnes så klart som erstatningsdel, du må søke den opp i delen over elektriske komponenter. Eller, bare gå på Møller og kjøpe den, så finner de den frem for deg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekket under elektrisk på partscat, men tror ikke det ligger der ser det ut som.. fant hvertfall ikke det.

Får vel høre med Møller da om de har.. Trenger ikke hele ledningen og alt det, bare den sukkerbiten.. Tror du jeg får kjøpt kun den eller må jeg ha "hele pakka"?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Send meg PM med regnr - så skal jeg sjekke opp delenr og pris til deg på jobben ( E.A Bryn AS)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Delenr: 1J0 973 802 for stikkerhuset. 000 979 020E for nye ledninger hvis du trenger det

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok sweet, takk for svar!: smil :

Hva tar dere på Bryn for denne stikken, Jeanette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Delen koster 40,- hos alle vw forhandlerne. Minus det du klarer å få i rabatt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er lite å gå på rabatt på denne delen desverre. Så det blir snakk om kronestykker å spare med rabatt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, jeg tørr ikke be om rabatt på noe til 40kr: flau :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er alltid sjeleglad når jeg får ting under en 100-lapp på Møller! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, stort sett kan du flytte komma én plass : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er alltid sjeleglad når jeg får ting under en 100-lapp på Møller! :D

Ja det skjer ikke veldig ofte ;) byttet lampeholderen i førerdør til innstegslys, mener jeg ga nesten 300 for litt plastikk og litt stål.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.