#1 Skrevet Desember 1, 2015 Hei. Jeg har fått tatt en diagnose på min A3 av en kamerat.. Bilen stoppet helt uten videre under kjøring. Fikk start på den etterhvert men den stoppet da den ble varm. Temp måler i bilen virker ikke. Jeg fikk disse feilkodene etter diagnose 3 Faults Found: 00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40) 03-00 - No Signal 00668 - Supply Voltage Terminal 30 36-10 - Open Circuit - Intermittent 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - Intermittent Er det noen her som kan hjelpe meg med å finne ut hva det gjelder? Feil 00515 har jeg funnet ut av På forhånd takk for hjelpen Tom Ulseth 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 1, 2015 De to andre står som "intermittent" som betyr tidligere feil. Men du kan lese deg frem til de forskjellige feilene her: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Category:Fault_Codes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 1, 2015 Tusen takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 19, 2018 Bytt kam sensor så går den nok bedre De andre ville jeg bare slettet og sett hva som kom tilbake. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...