#1 Skrevet Desember 2, 2015 Har fått litt fuglelyder under panseret på transporteren, jeg mistenker at dette er frihjulet eller muffen på koplingen til AC/Dynamo. Når jeg var innom på mekonomen å skulle handel denne, fikk jeg 1 stk da det var kun det de hadde, når jeg har lest litt rundt på net ser det ut som om det er 2 koplinger, er det 2 stk like, eller er det kun 1 stk? Hvordan blir resten drevet? Vannpumpe, Servopumpe osv?? Er det noen som har en splitt tegning eller vet om det er 2stk like koplinger?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 2, 2015 Fått bekreftet at det er 2 stk, men er de like eller 2 forskjellige?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 2, 2015 Eg hadde fuglekvitter på min då var det AC kompressoren som var død Sånn var lyden på min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 2, 2015 Fått bekreftet at det er 2 stk, men er de like eller 2 forskjellige?? Det er to like. Men du må ha begge frihjulene og begge gummiringene som driver de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 2, 2015 Hvordan blir resten drevet? Vannpumpe, Servopumpe osv?? Vannpumpe og servopumpe er forresten drevet direkte ut fra blokka uten noe koblinger i mellom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 2, 2015 Eg hadde fuglekvitter på min då var det AC kompressoren som var død Sånn var lyden på min Nei, ikkje likt. Det e typisk løs/slakk reim. Satse på det e frihjulet så begynne å bli dårlig.. Sko vært skifta for 10k km siden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 3, 2015 Vannpumpe og servopumpe er forresten drevet direkte ut fra blokka uten noe koblinger i mellom. Hva er service intervallet på vannpumpe? Finner ikke noe i service heftet..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 3, 2015 Mener jeg leste 180kkm på bytteintervall på vannpumpe. Greit å bytte før det lekker for mye kjølevæske inn til oljen..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 3, 2015 Hva er service intervallet på vannpumpe? Finner ikke noe i service heftet..? Er ikke satt noe spesielt intervall men hvis bilen din har gått 160 000 nå og du skal til å skru litt ville jeg bare tatt den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 3, 2015 Er ikke satt noe spesielt intervall men hvis bilen din har gått 160 000 nå og du skal til å skru litt ville jeg bare tatt den Det var det som var planen, men i tilfelle denne ble skiftet på 120 000, så hadde jeg ikke trengt å bytte den, men da er det bare å ta denne i samme slengen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...