Anbefalte innlegg

Har fått litt fuglelyder under panseret på transporteren, jeg mistenker at dette er frihjulet eller muffen på koplingen til AC/Dynamo.

Når jeg var innom på mekonomen å skulle handel denne, fikk jeg 1 stk da det var kun det de hadde, når jeg har lest litt rundt på net ser det ut som om det er 2 koplinger, er det 2 stk like, eller er det kun 1 stk?

Hvordan blir resten drevet? Vannpumpe, Servopumpe osv??

Er det noen som har en splitt tegning eller vet om det er 2stk like koplinger??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fått bekreftet at det er 2 stk, men er de like eller 2 forskjellige??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg hadde fuglekvitter på min då var det AC kompressoren som var død :(

Sånn var lyden på min

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fått bekreftet at det er 2 stk, men er de like eller 2 forskjellige??

Det er to like. Men du må ha begge frihjulene og begge gummiringene som driver de :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan blir resten drevet? Vannpumpe, Servopumpe osv??

Vannpumpe og servopumpe er forresten drevet direkte ut fra blokka uten noe koblinger i mellom.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg hadde fuglekvitter på min då var det AC kompressoren som var død :(

Sånn var lyden på min

Nei, ikkje likt. Det e typisk løs/slakk reim. Satse på det e frihjulet så begynne å bli dårlig.. Sko vært skifta for 10k km siden

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vannpumpe og servopumpe er forresten drevet direkte ut fra blokka uten noe koblinger i mellom.

Hva er service intervallet på vannpumpe? Finner ikke noe i service heftet..?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener jeg leste 180kkm på bytteintervall på vannpumpe. Greit å bytte før det lekker for mye kjølevæske inn til oljen.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er service intervallet på vannpumpe? Finner ikke noe i service heftet..?

Er ikke satt noe spesielt intervall men hvis bilen din har gått 160 000 nå og du skal til å skru litt ville jeg bare tatt den :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke satt noe spesielt intervall men hvis bilen din har gått 160 000 nå og du skal til å skru litt ville jeg bare tatt den :)

Det var det som var planen, men i tilfelle denne ble skiftet på 120 000, så hadde jeg ikke trengt å bytte den, men da er det bare å ta denne i samme slengen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.