Anbefalte innlegg

Har planer om å få senket A6'en min, men lurer på hvordan jeg skal gjøre det med tverrstaget bak som gjør at bakakselen blir skjev. Noen som kan noe om dette/gjort det før, evt hvor jeg kan kjøpe justerbart tverrstag?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dett temaet er tatt opp før. Prøv et søk. Tror ikke det finnes justerbare stag.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja her må det mer info til. min er godt senket og ser ikke helt problemet. 4hjulsmåling er tatt og alt på stell. bilen går som strek. er vel et større problem foran med å få camber innafor hvor man må ha andre justeringsplater på toppen av fjærbeinet.

20140906_111402.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trodde panhardstaget hadde større innvirkning på bakakselen, slik at man tydelig så at hjulet på venstre siden stakk lenger ut i hjulbuen enn høyre side men da er alså det ikke noe problem sikkert. Har ikke planer om å senke mye så det kan hende jeg skal klare å holde cambervinkelen noenlunde innafor. Hvor mye er bilen din senket, Frank og hvilken senk bruker du om jeg kan spørre? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

den er godt senket. mye mer enn eibach sitt iallefall. kjøpte det på senking.no?

stiv og god ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Frank, du har fremhjulstrekk ja?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilke motor sitter det i din da?[emoji3]

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

140hk motoren? Har 2.6 jeg[emoji52]

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt mystisk at bakakslingen til Frank ikkje ble skjev da[emoji12]

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

den er vel ikke noe bedre enn noen annen c4 men jeg har absolutt ingen problemer. og hvis du bare skal senke halvparten ser jeg ikke helt problemet...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neida, ingen problem[emoji2]

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.