#1 Skrevet Juni 15, 2005 Jeg vurdèrer å senke min -90 100turbo. Har noen tips om dette....? Hvor finner jeg slikt og hva er bra? Er det noe mer å tenke på annet enn understells-justèring? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 15, 2005 Hør med bjørn tore her på forumet (nordland) tror kansje han har senkesett liggende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 15, 2005 jeg ville gått for eibach eller hr fjører event fk elller kw hvis du vil ha justerbart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 15, 2005 jeg ville gått for eibach eller hr fjører event fk elller kw hvis du vil ha justerbart hr? fk? kw? hva betyr d? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 15, 2005 hr? fk? kw?hva betyr d? det er navnet/merket på noen av mest kjennte produsentene av senkesett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...