Anbefalte innlegg

Har en 06mod Touareg med luft understell som front lyktene lever sitt eget liv på.

Lyktene har xenon, har også en ekstra pære som slår seg på ved sving.

Problemet er at når bilen starter skal lyktene singe opp og ned og til sidene, det har dem sluttet med og når jeg begynner å kjøre lyser dem bare 2 meter forran bilen og 5 meter på fult. Noen som vet hva dette kan være? :)

Har også en feil på lyset som skal tenne ved sving, venstre funker ikke og får opp feil på AFS i instrumentet, hatt på VAS og den sier at motoren i lykta er gåen, er dette noe som kan fikses eller må ny lykt på plass?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Motoren i lykta kan byttes (3D0941295)

power module for cornering light left (7L6941329)

det kan også være feil på.

control unit for cornering light and headlight range ctrl (7L6907357C) som styrer motoren og cornering light.

Du kan finne mer her:

http://www.partscats.info/volkswagen/en/?i=cat_vag_models&brand=vw&number=2129&set=2133&ein=2006&f=478&hauptgr=1234567890&hg=9&grf=094125274&bf=94125&hgug=941&ug=41&parent_id=2425808

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Takker for svar :)

Feilen jeg får opp i VAS er: G475 . Dette er noe til sving lysene.

Er det denne du mener over her?

Har dette med at hovedlysene ikke lyser riktig også?

Har en mistanke om at dette kan være en høyde sensor som kan ha hengt seg opp i en posisjon? Noen som vet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er begge hovedlysene så vil jeg tro at det er en høydesensor eller sentralenheten til disse.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.