#26 Skrevet Desember 6, 2015 Biltema har kranser. Bytta på min egen bil, brukte et tappjern og en hammer til å slå den av med. Funket som en drøm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Desember 6, 2015 Så jo at ABS feil gir 2'er på eu kontrollen. Men har det noe å si om jeg kan slå av og på denne med bryter inni kupe'n ?? Burde ikke dette bare gi en 1'ner på kontrollen, siden jeg selv kan bestemme om jeg vil ha den på eller ikke ?? Selvfølgelig skal den ordnes, bare det at jeg tror at jeg ikke blir ferdig med den før over nyttår. Og jeg trenger bilen før..... Men er vel kanskje for sent å bynne å "krangle" med dem nu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Desember 6, 2015 Så jo at ABS feil gir 2'er på eu kontrollen. Men har det noe å si om jeg kan slå av og på denne med bryter inni kupe'n ?? Burde ikke dette bare gi en 1'ner på kontrollen, siden jeg selv kan bestemme om jeg vil ha den på eller ikke ?? Selvfølgelig skal den ordnes, bare det at jeg tror at jeg ikke blir ferdig med den før over nyttår. Og jeg trenger bilen før..... Men er vel kanskje for sent å bynne å "krangle" med dem nu Hvis du har et sikkerhetssystem på bilen din orginalt så skal det virke, punktum. Eneste sjansen du har er noe utspekulert juks med å koble abs lampa til en av de andre lampene som lyser ved oppstart og bare håpe at de ikke tester den ved kjøring. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Desember 7, 2015 Nei, det blir ikke noe juks med bremsene på bilen. Må nok prøve å ordne dette. Noen som vet hvor ledningene er skjøtet bak på bilden ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Desember 7, 2015 Under baksetet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...