Varmapperat problem audi a6 06 mod

Anbefalte innlegg

Jeg har et problem med varmeapparatet på min 2006 Audi A6 3,0 tdi quattro automat .

Det hender seg ved 2 anledninger at det plutselig blir veldig varm luft som kommer ut fra varmeapparatet på begge sider uavhengig av hva justeringene på hver side er foran.(det er 2 soners klima foran). Første gang var tidlig i høst da ute temperaturen var 17* og innstilt i bilen på 20* og det andre nå i denne uka med ca 3 grader ute å varmeapparatet innstilt på 22*

Noen som har hatt det det samme,eller har en peiling på hva det kan være.

Motor holder normal drifts temperatur.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har et problem med varmeapparatet på min 2006 Audi A6 3,0 tdi quattro automat .

Det hender seg ved 2 anledninger at det plutselig blir veldig varm luft som kommer ut fra varmeapparatet på begge sider uavhengig av hva justeringene på hver side er foran.(det er 2 soners klima foran). Første gang var tidlig i høst da ute temperaturen var 17* og innstilt i bilen på 20* og det andre nå i denne uka med ca 3 grader ute å varmeapparatet innstilt på 22*

Noen som har hatt det det samme,eller har en peiling på hva det kan være.

Motor holder normal drifts temperatur.

Høres ut som du har problemer med ventilen som sitter oppi vannkassa. Enkel sak å skifte hvis du skrur litt selv :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja jeg skrur selv.Kan du spesifisere litt ,slik at jeg kan prøve og lokalisere denne ventilen og eventuelt få bytta den

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker.Har du nummerte på delen du linka til der.Er bare link til et bilde.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker.Har du nummerte på delen du linka til der.Er bare link til et bilde.

4F1 959 617 B ved kjapt søk, men tørr ikke si om de har noe forskjeller i forhold til årsmodeller.

Ser det er en kar på youtube som har lagt ut video på hvordan du kan overhale den. Kanskje verdt et forsøk?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.