2007 Volkswagen transporter erfaringer

Anbefalte innlegg

Hei.

Tenker å kjøpe meg en transporter etterhvert, og har fått et tilbud på en 2007mod 2.5tdi med 4-motion. Km rundt 140 mener jeg :)

Noen som har erfaring med disse?

Eller trur dere det vil være en ålreit bil? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

Tenker å kjøpe meg en transporter etterhvert, og har fått et tilbud på en 2007mod 2.5tdi med 4-motion. Km rundt 140 mener jeg :)

Noen som har erfaring med disse?

Eller trur dere det vil være en ålreit bil? :)

Kjører selv en 2008 T5 2,5 TDI 4Motion, eid den siden feb.2012. Ikke hatt noe store problemer.

Tok en SW oppgradering i fjord sommer(170hk/410Nm) Det var værdt pengene!

På langkjøring sommertid har har jeg kjørt den på 0.75 L/mila... Litt tørstere på vinter når

Webasto går i tillegg!! Vær snill med oljeskift på disse motorene, så holder kamaksel og løftere

lenger... Også endeledd..., det er forbruksvare på disse...=) : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører selv en 2008 T5 2,5 TDI 4Motion, eid den siden feb.2012. Ikke hatt noe store problemer.

Tok en SW oppgradering i fjord sommer(170hk/410Nm) Det var værdt pengene!

På langkjøring sommertid har har jeg kjørt den på 0.75 L/mila... Litt tørstere på vinter når

Webasto går i tillegg!! Vær snill med oljeskift på disse motorene, så holder kamaksel og løftere

lenger... Også endeledd..., det er forbruksvare på disse...=) : ja :

Okei takker for svar !

Da regner jeg med at det blir en på meg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.