#1 Skrevet Desember 6, 2015 Har problemer med styringen til webastoen min,og fant ut i dag at den er fra 2011. Er det noen som helst mulighet for å reklamere på denne nå tru? Vet ikke hvem som har kjøpt eller montert denne heller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 6, 2015 Mulig å reklamere på den ja, hvis du bare hadde visst hvor du skulle henvendt deg.. De krever sikkert kvittering også for å si det slik! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 6, 2015 Nei sikkert ikke lett å reklamere på den da. Møller skulle ha 5500kr for styreenheten, og 10 000 for en helt ny varmer med alt komplett. Sitter på en bil til verdi av ca 50 000kr,så begrensa hva jeg gidder å koste på den:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 6, 2015 Er det ettermontert eller er det bare bytta webasto en gang i tiden på garanti? Hvis den er skiftet på garanti en gang kan du bare glemme å reklamere på den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 6, 2015 Ville ikke tru den er bytta på garanti når bilen er en 2004mod og webastoen er en 2011 modell. Mulig hele greiene ble ettermontert i 2011 å,det vet jeg ikke. Noen som vet om styreenheten er å få kjøpt andre plasser enn Møller og ebay. Litt viktig å få den helt samme styreenheten regner jeg med:-) Får opp denne feilmld. 01299 - Diagnostic Interface for Data Bus (J533) 004 - No Signal/Communication Freeze Frame: Fault Status: 01100100 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 2 Reset counter: 163 Mileage: 210160 km Time Indication: 0 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 6, 2015 Ville sjekket historikk hos møller da for å se om det er noe som er gjort der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 6, 2015 Ser du er fra Telemark, men uansett Aas Bilklima hjelper deg... Har selv fått hjelp der flere ganger og siste i fjor vinter med Webasto på min Transporter. Torleif Aas Bilklima AS 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 6, 2015 Ja,jeg kan sjekke historikken hos Møller og se hva de har registrert der. Flott,da kan jeg høre med Torleif Aas Bilklima og,å høre hva han mener. Ellers så er det 2-3 andre webastoverksteder i Telemark og Vestfold og. Har vært på et,men de rådet meg bare til å bytte hele varmeren:o Koplet i fra batteriet på nytt i noen minutter i dag,og etter dette kunne jeg starte webastoen 2 ganger med fjernkontrollen,og da virket den normal. 3 gangen stoppet den etter litt. Kommer ingen feilmld. på "locked heater", men verdien står på 0 under adaption 42,der den egentlig skal stå på 1,men dette får jeg ikke forandret. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...