#1 Skrevet Desember 7, 2015 Har sjekket endel angående s4 b6/b7 bremser og ser at disser er stort sett bolt on på a4 av samme type med aluminiums spindler. Sliter med å finne noe angående A6 med samme spindler. Jeg tror det er likt men er usikker angådene bolt avstand på caliper carrier og sånt. Er det noen som VET?? takker for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 7, 2015 Det finnes 2 forskjellige calipper monteringer på de fleste audi. Stor og liten. Alle b6/b7 har "store" bremser, a6 tror jeg finnes med begge deler, avhengig av motor. 2.5tdi og 2.7 bi har hvertfall "store" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 7, 2015 RS6 4F calippere passser iallefall rett på A4 b7 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 7, 2015 Alle b6/b7, alle a6 4f og alle s/rs4 b5 har samme calipper feste, men lurer på om a6 4b deler samme oppskrift som b5 og da har små motorer lille calipper feste, mens store motorer har det store;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 7, 2015 Det finnes 2 forskjellige calipper monteringer på de fleste audi. Stor og liten. Alle b6/b7 har "store" bremser, a6 tror jeg finnes med begge deler, avhengig av motor. 2.5tdi og 2.7 bi har hvertfall "store" OKi, var det jeg trodde. Min har den store typen avstand på hullene til caliper holder i spindelen. Så da bør det f.eks gå med s4 bremser? Er eventuelt diameter på bremseskiven som avgjør hvilken caliper holder jeg må bruke. Vil den si at navet også er likt i forhold til innpress? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 7, 2015 Takker for svar forresten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...