Airbaglys lyser Audi A4 Allroad

Anbefalte innlegg

Hei

Kjøpte for litt siden ein 2011/12 Audi A4 Allroad.

Bilen har gått 70.000 og er ny i Norge så har garantien i orden inntil 5 år.

Er på jobb i utlandet, men fikk melding av samboer at airbaglyset lyste rødt i dashbordet når bilen ble startet etter jobb. Hadde hørt en svak knirkelyd når ho parkerte på jobb på morningen, men tenkte ikkje meir over det.

Skal få prøvd å ta ein diagnose, men er det noen svakhet på denne A4 modellen når det gjelder airbag?

Andre som har hatt problemer med dette?

Ingen feilmeldinger og bilen fungerer som den skal, men airbaglampen lyser altså.

Regner med at dette skal gå på nybilgarantien hos audi om det er feil på airbag, men hadde vært greit å visst kva det var sånn at ho kan bruke bilen uten å bekymre seg for dette fram til eg kommer heim.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei

Jeg har en passat og der kommer airbag lyset på av og til,men det er bare gult.. har fått det sjekka og på verksted sa de at de ikke va farlig og airbagen ville funke ved en kolisjon.Hos meg var det dårlig kontakt i kontakten som er i fører settet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

9437211 - Igniter for Driver's Airbag

B1000 1B [137] - Resistance Too High

Her er feilen som kom opp. Noen som har opplevd lignende?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.