#1 Skrevet Desember 8, 2015 (endret) Hei Jeg har nylig kjøpt meg en Golf 2 GTI 3 dørs 85 mod så jeg er på jakt etter litt deler. - Instrument panel med Girviser - GTI emblem til Grill - hattehylle uten høytalere - Varmeapparat til bilen - Låsesystem til bakluke - Fester til smale fangere, sideklips Holder til I Bergen Mvh Chris Andrè 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 9, 2015 Jeg har grill ny og gammel type. http://www.finn.no/finn/torget/annonse?editAd=true&finnkode=67206927 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 9, 2015 Jeg har grill ny og gammel type. http://www.finn.no/finn/torget/annonse?editAd=true&finnkode=67206927 hvordan er festene på gti grillen? fikk kjøpt meg en billing og fikk den sendt via posten. Og den var ikke godt nok pakket inn, så et par av festene var ødelagt. Håpet på at noen hadde mer i nærheten av bergen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 9, 2015 Har forseter i helskinn liggende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 9, 2015 har du bilder av setene Bjørn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 9, 2015 Har forseter i helskinn liggende Jeg har baksetet som hører til forsetene til Bjørn-Tore 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 9, 2015 (endret) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 10, 2015 Så ikke så dumt ut de. Var det hull i det ene sete eller så jeg feil? Pris? Har vel ikke dørpanel i skinn også da vel? Å disse setene passer i golf 2? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 10, 2015 Jeg har baksetet som hører til forsetene til Bjørn-Tore Har du bilde? Pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 10, 2015 Ja de kommer fra Golf 2. Stemmer at det er en rift og jeg har derfor satt pris til 2000,- Har desverre ikke dørtrekk til overs. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 10, 2015 Ja de kommer fra Golf 2. Stemmer at det er en rift og jeg har derfor satt pris til 2000,- Har desverre ikke dørtrekk til overs. Må tenke litt på det. Frister å kjøpe de. Men burde hatt hele settet. Framme og bak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 10, 2015 Adrian har jo baksetene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 10, 2015 Adrian har jo baksetene det er greit. så spørs det hva det koster og få det tilsendt til bergen ifra han, og så spørst det hva han skal ha for setene. og så må jeg finne dørpanel. og jeg har satt meg en total pris på 5000kr for seter og dørpanel og et par andre små ting som skal fikses inni bilen. så må tenke litt over det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 11, 2015 Noen som har et komplett interiør. sidepanel og stoler framme og benken bak som passer en 3 dørs golf 2 85 mod til salgs? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 11, 2015 Har du bilde? Pris? Ingen bilder, men siden det er strøkent så vil jeg ha 2000 om jeg skal selge det. Litt dyrt ja, men jeg kan bruke det i en av mine biler eventuelt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 11, 2015 Ingen bilder, men siden det er strøkent så vil jeg ha 2000 om jeg skal selge det. Litt dyrt ja, men jeg kan bruke det i en av mine biler eventuelt er det kun bakseter du har? Ikke dørpanel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Desember 11, 2015 Kun baksete som jeg vil selge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Desember 11, 2015 Kun baksete som jeg vil selge jeg må tenke litt på det. er kjedelig og ha skinn seter og stoff dørpanel. og jeg må eventuelt få setene hentet. regner med det er et lite stykke ifra Bergen til deg. det vil også koste en del 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Desember 15, 2015 Kun baksete som jeg vil selge du vet vel ikke om noen som selger dørpanel til en bil med skinnseter, kunne tenkt meg setene dine men ikke uten at jeg har sidepanel som passer til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Januar 28, 2016 opp... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Januar 29, 2016 Jeg har strøken grill med ekstralys! De følger med! Jeg kan pakke det skikkelig i bobleplast og i pappeske ved sending! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Februar 1, 2016 Jeg har strøken grill med ekstralys! De følger med! Jeg kan pakke det skikkelig i bobleplast og i pappeske ved sending! har du bilde av de? jeg er intresert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Februar 1, 2016 Skal ta et bilde i morgen!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Februar 6, 2016 Trenger forsatt deler. Noen som har tips til hvor jeg kan kjøpe deler online? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Februar 8, 2016 Har "feste" til hattehylle med høyttalere:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...