#1 Skrevet Desember 9, 2015 har 6 dørtrekk, sort. 2 forran og 4 bak to automatkasser inkl convertere som trenger overhaling... orginal coiler med tenningsmoduler til aan 4 stikkakslinger sikkert noe mere som jeg ikke kommer på i farta.. har dette i troms fylke. skal vekk, litt synd å dumpe deler noen kunne hatt bruk for 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 9, 2015 Sender du dørtrekk tar jeg de jeg Er det med døråpner? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 9, 2015 ble usikker om det er døråpner. skal sjekke. har de lagret noen mil unna så det er mulig det ikke blir før helgen. kan sende deg ett par bilder da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 9, 2015 kan ta stikkakslingene hvis mansjettene er hele. si fra hvor mye det blir i frakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 9, 2015 Framskjermer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...