#1 Skrevet Desember 9, 2015 Hei! Har en audi s4 som har noen veeldig lave senke fjærer, så har lyst til å bytte til et justerbart senkesett istedet. Så lurer på om noen har noen tips til senkesett? tenkte å bruke rundt 5000kr og vil ha litt komfort. Noen som har noen forslag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 9, 2015 På coilovers så får du virkelig hva du betaler for. Jo mer penger jo bedre kjøreegenskaper får du, mens du opprettholder komfort. Jeg ville anbefalt å kjøpe H&R coilover når du først skal ut med så mye penger på en grom bil som S4. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 9, 2015 okei. Hvor mye må man ut med da? Er det noen versjoner av de som er bedre/dårligere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 9, 2015 Beste du får rundt 5000 er supersport black evolution. Koster ca 5900 mener jeg å huske. Jeg har kjørt på mitt i 5 år nå, inegem feil og fortsatt lett å justere:-) h&r er 10 000++++ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 10, 2015 okei. Skal vurdere det litt tror jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...