#1 Skrevet Desember 9, 2015 Hei! Om noen har en delebil med instrumentpanel eller bare har et liggende er jeg veldig interessert i å kjøpe dette, da det som sitter i bilen min ikke vil virke lenger.. sliter med jordfeil inne i instrumentet. Instrumentet jeg har, har delenr: 4b0920901 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 9, 2015 Jeg har et liggende med cromringer og stor fis. Har du utstyr til å kode dette? Møller ville ikke gjøre dette for meg, derfor fikk jeg aldri montert det før jeg solgte bilen. Skal sjekke delenummer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 10, 2015 Jeg har et liggende med cromringer og stor fis. Har du utstyr til å kode dette? Møller ville ikke gjøre dette for meg, derfor fikk jeg aldri montert det før jeg solgte bilen. Skal sjekke delenummer. Hadde Vært fint :-) har utstyr til å kode det ja :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 20, 2015 Opp :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 21, 2015 Tror det sitter ett slikt i delebilen min, men mener det er mange pixler som mangler i displayet... Er det ok? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...