#1 Skrevet Desember 9, 2015 Har tenkt lenge på å gjøre noe med eksosen på audien for å få litt grovere lyd. Gjor et eksperiment i dag der jeg tok bort de to midterste lyddemperene. Ble en tanke mørkere lyd rundt 2000rpm, men ikke noe voldsom forskjell. Prøvde ikke å ta bort den bakerste, da jeg ser for meg det blir mye bråk. Er også inn på tanken å kjøpe ei simons potte og skifte ut den bak. Har prøvd å søkt endel her og på youtube, men finner ikke noe eksakt som er bra. Så setter stor pris tips og innspill om deres erfaringer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 9, 2015 her må jeg følge med! har samme motor. må ha bedre eksos jeg også men ikke lyst på traktor lyd... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 9, 2015 Jeg har simons fra bak til midten, også resten hjemmelaget i 3". Er normal bromming ved normal kjøring, men når man gir full gass braker det godt :-D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 9, 2015 En lyddemper du har totalt eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 9, 2015 2 stk :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 9, 2015 lyddemper, type se rett igjennom? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 9, 2015 Stemmer. Demperne har mistet litt dempe effekt pga Dieselsoten som har tettet litt til. Men lyden har blitt voldsom rå! :-D Må oppleves! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 9, 2015 greit med lyd bare man slipper å bli svett i øra... "å må kjøre med hørselvern" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 9, 2015 Faktisk mye mindre lyd med 3" enn 2,5" ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 9, 2015 Bilen på denne filmen har kun en stk Simons (Split 63) demper bak, men en 2,5" inn og to 2"ut. Synst ikke lyden er så verst på den her. Så frister litt å kjøpe ei slik potte å bare prøve - - - Updated - - - Edit, må jo ha linken og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 9, 2015 nydelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 10, 2015 Tok å bestilte ei slik potte som eg nevnte over her, så den får jeg i morgen. Kommer tilbake så fort den er på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 12, 2016 Helt glemt å oppdatere her, men har modifisert eksosen slik som jeg tenkte (Kun ei stk eksospotte heilt bak) og fekk faktisk en stilig 5'er lyd ved pådrag. Kansje litt resonans i området rundt 2800rpm, men sjeldent man ligger der lenge. Lanturer er null stress Kort oppsumert; Fint 5'er brøl ved pådrag og passelig lyd ellers 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...