tips til bedre ryggelys pærer på Golf Mk7

Anbefalte innlegg

Noen som veit vilken type ryggelys pære det er på 2016mod Golf Mk7 med org ledbaklykter ?

lurer på og sette inn cree led pærer med can bus da jeg syns de orginale pærene lyser elendig

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sett på disse men de er for tykke til og få inn i lampa da jeg ikke får inn større pære enn 12mm i omkrets

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mange egolf eiere som har forsket på dette. sjekk elbilforum:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du link til noen tråder?, for når jeg søkte på elbilforumet fant jeg lite relvant info

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nå fått tak i ledryggelys pærer gjenom ekstralys.no lyser meget bra og får heller ikke pærefeil etter bytte :)

for de som vill ha bedre ryggelys på sin golf 7 med org ledbaklys så kommer pæra til salgs hos ekstralys.no ganske snart

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har Ekstralys.no lagt ut led ryggelyspærer som passer rett inn baklyktene uten noen form for modifikasjoner på Golf Mk7 (med orginale led baklykter fra fabrikk) for slag i nettbutikken sin, har disse selv på min 2016 Golf Mk7 og de gir et et meget godt lys bakover og ingen feilmelding i infodisplayet

det er H21w som er riktig pære til MK7 med org ledbaklys https://www.ekstralys.no/ryggelys-led-cree?___store=default&nosto=nosto-page-category1&art=13080-1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.