#1 Skrevet Desember 11, 2015 Jeg ønsker å kjøpe bremseskjold foran til corrado vr6. Jeg trenger bare venstre side, men kan godt kjøpe til begge sider. Må være i bra stand. Disse er mest sannsynlig lik på 5-bolt golf 3 og passat opp til 1997. Delenr. på bremseskjold venstre side er 3A0615311 Legger ved bilde av det bremsesjoldet jeg har til høyre side. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 11, 2015 Dette er jo nesten gratis på møller. Betalte 160kr for skjold til G60 for noen år sia, 2 stk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 11, 2015 Disse har gått ut og er ikke å få tak i på møller ettersom jeg har skjønt. G60 er heller ikke like. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 19, 2015 Ingen som har 5-bolt bremsekjold de vil selge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...