Oppdatering av navigasjon Audi A3 2009

Anbefalte innlegg

Hei

Mine foreldre har nylig kjøpt seg en 2009 A3 1.8 TFSI S-tronic, fabelaktig bil for øvrig, men programvaren og kart i navigasjonsenheten er utdatert.

Hva trenger jeg av info (type, kode osv) for å få tak i nyeste programvare til denne? Kommer dette på CD/DVD eller må man inn på verksted?

Møller kunne sikkert ordnet alle disse tingene men om det finnes en snarvei/omvei rundt de 1300+ kr Møller tar i timen setter jeg pris på det.

På forhånd takk !

(PS: Denne tråden skal sikkert ligge i en annen forumdel, men jeg la den her da det er mye mer aktivitet her)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan type enhet har du da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det vet jeg ikke. Skal sjekke det og komme tilbake

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gikk inn på enheten i dag og fant denne infoen, er det noe hjelp i den?

IMG_20151221_202221.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møller har kartplater. (3000.- ish til rns510 vw, skoda og seat) Vil tro at plater til audi ligger i samme prisklasse. Oppdatering av sv er det ikke sikkert møller verken vil eller kan hjelpe deg med. Så der må du nok google litt VWnavi.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møller har kartplater. (3000.- ish til rns510 vw, skoda og seat) Vil tro at plater til audi ligger i samme prisklasse. Oppdatering av sv er det ikke sikkert møller verken vil eller kan hjelpe deg med. Så der må du nok google litt VWnavi.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selv oppdaterte jeg software på min a6 via noen isoer jeg fant på en tysk side, møller hadde aldri oppdatert på 4år, og fikk jo saklig mye bedre Bluetooth og kjappere navi etterpå.

Fant også en ny naviplate på nett etter at møller påsto at dvdspilleren til navien var defekt... Når den bare måtte låses opp via vagcom

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selv oppdaterte jeg software på min a6 via noen isoer jeg fant på en tysk side, møller hadde aldri oppdatert på 4år, og fikk jo saklig mye bedre Bluetooth og kjappere navi etterpå.

Fant også en ny naviplate på nett etter at møller påsto at dvdspilleren til navien var defekt... Når den bare måtte låses opp via vagcom

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det rns510 som også står i denne bilen?

Hadde håpet på en slik løsning. Får ta meg litt tid i jula til å sette meg ned å søke litt grundig på nett etter info.

Mange takk for svar begge to og god jul!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det rns510 som også står i denne bilen?

Hadde håpet på en slik løsning. Får ta meg litt tid i jula til å sette meg ned å søke litt grundig på nett etter info.

Mange takk for svar begge to og god jul!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjøpte 2015 kart på ebay for 130kr eller noe, funker som gull ;) fins ikke nyere enn 2011 kart til den type rns-e fra møller :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjøpte 2015 kart på ebay for 130kr eller noe, funker som gull ;) fins ikke nyere enn 2011 kart til den type rns-e fra møller :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange fine julesvar her, det er slik vi liker det!

Det er hvertfall ingen tvil om at jeg fortsetter som medlem på forumet her!

Er det forresten slik at programvare og oppdateres når kart oppdateres, eller er dette to separate operasjoner?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange fine julesvar her, det er slik vi liker det!

Det er hvertfall ingen tvil om at jeg fortsetter som medlem på forumet her!

Er det forresten slik at programvare og oppdateres når kart oppdateres, eller er dette to separate operasjoner?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 separate dvder. 605 er vel nyeste software til -2010 rnse, mulig du har den allerede;-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 separate dvder. 605 er vel nyeste software til -2010 rnse, mulig du har den allerede;-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

OK. Søkte litt rundt på det vide web i går og fant et image for kart 2015 øst Europa, men etter noen undersøkelser ser det ut som at det å brenne ut denne var litt vanskelig da det måtte brukes rett type brenner osv.

Regner heller med jeg prøver å finne en utgave på ebay. Har du link til den du kjøpte?

Obs: Never mind, kjøpte like gjerne den som Anders linket til over, siden den var såpass billig

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

OK. Søkte litt rundt på det vide web i går og fant et image for kart 2015 øst Europa, men etter noen undersøkelser ser det ut som at det å brenne ut denne var litt vanskelig da det måtte brukes rett type brenner osv.

Regner heller med jeg prøver å finne en utgave på ebay. Har du link til den du kjøpte?

Obs: Never mind, kjøpte like gjerne den som Anders linket til over, siden den var såpass billig

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fins orginalt 2015 kart og, men bare til 2010- verjonen som har led skjerm og er blank svart rundt skjermen;-) men bra det ordna seg ja:-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fins orginalt 2015 kart og, men bare til 2010- verjonen som har led skjerm og er blank svart rundt skjermen;-) men bra det ordna seg ja:-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.