#1 Skrevet Desember 13, 2015 (endret) Bilen det gjelder er en Audi A4 1.6, 2003 mod B6. På førerside fungerer klima som det skal både fremme og bak, varmt og kaldt. På passasjersiden kommer det kun kald luft uansett hva jeg gjør. Noen som har erfaring eller teknisk innsikt med dette som kan hjelpe ett frustrert hode ? Takker for svar ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 15, 2015 Hei. Har en 04 modell. På den har det hjelpt å kjøre utgangstest med vcds av spjeld.. Da har den virket i 1/2 til 1 år før må ta en ny kjøring av spjeld. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 18, 2015 vil det si at du kan kjøre hver enkelt spjeld med tvang? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 19, 2015 Ja. Med mindre det er endret i vcds kjører den endel vifter og spjeld etterhvert som en gå frem i utgangstest. Kjører spjeld hele vandring. Har virket på 2 biler jeg har prøvd. Verdt å forsøke før en tar jobb å bytte deler. Håper du har noen i nærheten med vcds som kan hjelpe deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 19, 2015 Så absolutt verdt det ja skal se om jeg får tak på en vcds og gi tilbakemelding om det hjalp også i mitt tilfelle Takker for tips ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...