#1 Skrevet Desember 13, 2015 Er det noen interesse for en juleavsluttning på Peppes på Metro siste mandagstreffet som er satt opp i treffplanen? 28/12 altså. Om det er noen som er intr. så skriv deg på her. Ved stor nok interesse spanderer lokallaget pizza på de som kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 14, 2015 Bra tilltak. Jeg kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 15, 2015 Jeg også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 15, 2015 Jeg kommer. Bra tiltak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 15, 2015 Jeg kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 17, 2015 Regner med jeg kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 24, 2015 Jeg kommer blir mitt første møte som medlem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 24, 2015 Jeg kommer blir mitt første møte som medlem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 27, 2015 Når møtes vi? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 27, 2015 Når møtes vi? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 28, 2015 Jeg har omgangssyken hjemme for tiden, så jeg utsetter ikke dere for det. Knut-Erik finner tidspunkt og vi spanderer pizza. Drikke får dere kjøpe selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 28, 2015 Jeg har omgangssyken hjemme for tiden, så jeg utsetter ikke dere for det. Knut-Erik finner tidspunkt og vi spanderer pizza. Drikke får dere kjøpe selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 28, 2015 Er det kommet frem til tids punkt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 28, 2015 Er det kommet frem til tids punkt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 28, 2015 Bord reservert på Peppes metro kl 19. Står på vw Audi klubben. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 28, 2015 Bord reservert på Peppes metro kl 19. Står på vw Audi klubben. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Desember 28, 2015 Vi ses da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Desember 28, 2015 Vi ses da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Desember 28, 2015 ses 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Desember 28, 2015 ses 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Desember 28, 2015 Hvor pleier folk å parkere ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Desember 28, 2015 Hvor pleier folk å parkere ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Desember 28, 2015 Ved A inngangen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Desember 28, 2015 Ved A inngangen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Desember 28, 2015 Er i garasjen. Venter på Hans Petter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...