Anbefalte innlegg

Håper turbo gutta kan gi meg svar her :)

 

Ser at mange bygger råe og dyre 16vt motorer. Men hvorfor ikke gå for 1,8t ?? Der har du jo en motor som allerede er laget for turbobruk !!??

Du slipper vel også å styre med dyre innsprut som du trenger til 16vt. 1,8t kan du jo få custom chip osv.

 

Så hvorfor bygge 16vt kontra 1,8t ?? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer jo an på så mangt, har man allerede 16v, slipper man jo å kjøpe 1,8t

 

Skal du ha 300-350 hk må du jo gjøre det det samme med innmaten på 1,8t som på 16vT, og digifant fungerer helt greit på 16vT og er ikke så dyrt det heller. Prøv å sett opp to budsjetter, ett til hver så kan du jo sammenligne

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utenom stempel så må akkurat det samme gjøres når en skal over 280hk og 16v er sånn sett en mer holdbar topp å leke med.

 

Stempel fra 5r er ikke dyre greiene.

 

Sprut trenger heller ikke vere så utrolig dyrt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mange 20v 4 cyl motorer er det på 1000+hk i forhold til 16v :P virker jo som det er lettere å få 16v motoren mer holdbar/sterkere

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.