#1 Skrevet Desember 14, 2015 Er på utkikk etter komplett motor. Motorkode AKE. Kan godt ha slitte kammer, da jeg har nye liggende. Ta kontakt på pm om du har motor stående. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 15, 2015 Du kan jo ta en titt på dette. http://forum.vacn.no/showthread.php?279109-AKE-2-5-tdi-V6-topper-som-prosjekt http://forum.vacn.no/showthread.php?275459-Motorblokk-2-5-tdi-V6-BAU Hva er årsaken til at du er ute etter komplett motor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 15, 2015 Ventil som har knekt og rasert stempel/sylinder og topp..(ikke på grunn av feil i register) Trenger minimum blokk med topper. Men hadde vert enkelt med en motor som minst mulig er demontert på. Ønsker AKE motor så jeg får brukt de nye kammene jeg kjøpte lenge før havariet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 16, 2015 OK, men da har du en topp som er ok. Det jeg har er ake topper og bau blokk. Blokken er lik. Men det blir litt mekking ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 17, 2015 Jeg skal straks plukke ut en AKE motor med slitte kammer og en gåen toppakning. Skal ha Turbo og dieselpumpe selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 18, 2015 Jeg skal straks plukke ut en AKE motor med slitte kammer og en gåen toppakning.Skal ha Turbo og dieselpumpe selv. Kunne vert intressert i den, hadde det bare ikke vert så langt unna :-p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 23, 2015 Opp!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 23, 2015 Opp!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...