Latterlige mengde dugg. (A8)

Anbefalte innlegg

Hatt a8'n min i ca 3 månder no, og har aldri dugget i den.

Enorme mengder regn og is har ikkje vert noke problem.

Men igår, når eg måtte begynne dagen med å koste snø av bilen, begynte problemet.

På vei til jobb dugget det berre meir og meir!

AC på fult, rett opp på frontruta (ikkje luft-resirkulering på), men det fortsatte å dugge til det punktet at eg blei nødt til å stoppe!

Samme gjaldt på veien heim, sjølv om bilen hadde stått under tak i 8 timer.

På vei til jobb idag var det mindre dugg, men fremdeles veldig mykje.

Er såpass store mengder at det begynner å renne dråper. Trudde først frontruta ikkje holdt tett, men da skulle eg nok ha merket det før, ein regnversdag.

Er like voldsomme mengder dugg på alle rutene, men er ikkje vått/fuktig inni bilen (på gulv/tepper eller lignende).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lukter det noe?

Ikke dreneringa på enten AC eller batteri som har tettet seg av snø eller gøff?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres nesten ut som at du har fått lekkasje i varmeregisteret.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

'02 A8 2.8Q

Har hendt av og til at det kommer en lukt fra varmeapparatet. Men det er litt tilfeldig kortid lukten kommer virker det som. Er kanskje ein - to ganger i veka, og lukta varer bare noen sekunder (opp mot et minutt). Lukta er litt sterk, litt sur, lukter som en slags svak olje lukt.

Har tenkt på at de kunne være varmeapparatet sjølv. Men er tørt inni bilen, og lufta som kommer ut er helt tørr

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva om du skrur av ac..... blir det bedre da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikkje prøvd...

Kom til å tenke på noke.

Vaten som renner inn ved glasene i dørene... Det renner jo ut de to dreneringshulla i bunn av dørene...

På andre biler eg har hatt har eg aldri lagt merke til det, men på A8'n renner vatnet ut dreneringa i dørene, først når du åpner de... Er det normalt på disse? Er det samme på alle 4 dørene, så tenkte det måtte være meininga.

Samler seg vel da vaten inni døra?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde en sånn en en gang hvor det kom boblelyder fra midtdysa baki når vifta gikk for fult. til tider sprutet det også ut vann fra ventilene i dashen. her var det MYE vann. lek fra varmeregister og tett trenering. Dugget noe forferdelig

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.