#1 Skrevet Desember 15, 2015 Vurderer kjøp av Portet topp til min aan motor. Har du en for salg så send litt info og pris. Rune 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 16, 2015 Har en ADU topp som er portet av Skinne. Nye styringer, rustfrie eksos ventiler, nye telle INA løftere, Jonus kammer(ca 650-700hk), billett kamhjul, race ventilfjærer, titan retainers ++ Denne er helt sprekkfri og skal etter hva jeg har fått opplyst gått ca 65000km. Komplett topp med kammer og alt tenkte jeg 18000,- Bare å ringe på 47285624 for mer info 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 7, 2016 Har en KRB topp med mekaniske løftere . Noe av det grommeste . Er med kammer også . 15 tusen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 15, 2016 Flere som har noe spennende? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...