Bytte fra halogen lykter til orginale Xenon lykter på 2006 A6 4F

Anbefalte innlegg

Hei.

Har en 2006 modell A6 med halogen lykter som jeg vil bytte til orginal Xenon lykter. Så er det kun plugg and play eller er det mer styr å bytte til xenon? Tenker dem passer men hva med koblinger av kabel/kontakter. Noe her på forumet som har gjort det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke erfaring med modellen, men: Du mangler vel automatisk nivåregulering, så du vil nesten helt sikkert få feil på EU..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min bil har fått byttet til bixenon for mange år siden, men jeg vet ikke hvor og av hvem, så det skal gå.

Hvorfor vil du bytte forresten ? Det er et velkjent fenomen at disse har dårlige fjernlys.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

Er det ikke halogen i fjernlys på desse bixenon lykten?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

Er det ikke halogen i fjernlys på desse bixenon lykten?

Nei det er nok ikke det på en 2006 som da er pre-facelift, bixenon er bixenon.. Det sitter en 21w ba15s som DRL innerst i disse.

Facelift med ledstripa og bixenon fikk H7 som lyshorn, den kan kobles sammen med fjernlyset på signalledningen til fjernlyset og vil da gi fjernlys fra både d3s-pæra og h7-pæra som jo er en god løsning, vet ikke om det er greit for PK. Faceliftlyktene skal visstnok også ha bedre fjernlys på bare xenonpæra jmtf med lyktene i pre-facelift.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.