#1 Skrevet Desember 19, 2015 Har en audi a4 quattro 2007 2L. Klonke/dokke/kakke lyd framme på høgre side. Kjenner ikke noen vibrasjoner I bilen eller på rattet. Ved kjøring rett fra kjem lyden, men vist ei vrir rattet litt så forsvinner lyden. Lyden kjem også ved ujevnheter I veibanen. Hva kan dette Vær? Har hadt den på naf og et anna verksted. Dem finner ikke årsak. Lyden er temmelig høy til tider. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 19, 2015 må jo være noe som er utslitt av kuler/foringer da sikkert da er det multilink på denne eller er det noe anna? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 19, 2015 Multilink? Dårlig kjennskap til quattro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 20, 2015 Hør med en av gutta nede på (buda) eller (Lundalen Racing) Jimmie, Daniel, Espen Andre, Andreas, Alexander eller Martin. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 20, 2015 lenkearm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 20, 2015 Spørs ej må ta mej en tur til dem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 16, 2016 jeg hadde tilnærmet slik lut på bro steins underlag å det viste seg at bildene til caliperene var underdimensjonert slik at caliper gikk å hoppet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 17, 2016 Vært borti akkurat det samme som Mats på vår A4 B6, alt av forstilling ble sjekket, til og med dempere og om øvre mutter til dempere ble sjekket, kjørte også en tur uten stabstag...uten hell. Skiftet glidere og foringer til disse som sitter i caliper på begge sider og lyden ble borte delene kjøpte jeg billig på meca. Var en metallisk lyd ved kjøring på ujevn veg/kjettingsspor og om jeg holdt bremsepedalen så vidt inne ble lyden borte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...