Anbefalte innlegg

Har en audi a4 quattro 2007 2L.

Klonke/dokke/kakke lyd framme på høgre side. Kjenner ikke noen vibrasjoner I bilen eller på rattet.

Ved kjøring rett fra kjem lyden, men vist ei vrir rattet litt så forsvinner lyden. Lyden kjem også ved ujevnheter I veibanen.

Hva kan dette Vær?

Har hadt den på naf og et anna verksted. Dem finner ikke årsak. Lyden er temmelig høy til tider.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

må jo være noe som er utslitt av kuler/foringer da sikkert da :)

er det multilink på denne eller er det noe anna?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Multilink? Dårlig kjennskap til quattro

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hør med en av gutta nede på (buda) eller (Lundalen Racing) Jimmie, Daniel, Espen Andre, Andreas, Alexander eller Martin.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spørs ej må ta mej en tur til dem.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg hadde tilnærmet slik lut på bro steins underlag å det viste seg at bildene til caliperene var underdimensjonert slik at caliper gikk å hoppet

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vært borti akkurat det samme som Mats på vår A4 B6, alt av forstilling ble sjekket, til og med dempere og om øvre mutter til dempere ble sjekket, kjørte også en tur uten stabstag...uten hell.

Skiftet glidere og foringer til disse som sitter i caliper på begge sider og lyden ble borte :) delene kjøpte jeg billig på meca.

Var en metallisk lyd ved kjøring på ujevn veg/kjettingsspor og om jeg holdt bremsepedalen så vidt inne ble lyden borte.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.