#1 Skrevet Desember 19, 2015 Demonterte bremsekraftforsterkeren fra delebilen min her om dagen for å montere I annen bil. Ble litt bekymret for om den var ødelagt da det så ut som det var bremsevæske inni den. Da jeg tok ut vakuumslangen kom det bremsevæske ut av hullet. Skal det vere bremsevæske der? Er eventuelt membranen ødelagt eller er det noe som går Ann å reparere? Er snakk om en mk1 Golf GTI. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 19, 2015 kan ikke repareres nei. må byttes. om det er skadelig eller ei kan jeg desverre ikke svare på. bremsevæske er jo korrosivt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 19, 2015 Er eller tidligere vert deffekt master sylinder. Det er kilden til bremsevæske. Du kan erstatte master med din fra 1.5. De er identisk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 19, 2015 Tenkte å prøve å bytte master I morgen ja, blir membranen ødelagt eller er den I orden tror du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 20, 2015 Går fint 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...