S4 B5 bakdiff 4.11 + komplette drivaksler foran

Anbefalte innlegg

Fin hvis noen vil sveise til banebruk i s2,s4,rs2, rs4 etc. Eventuelt bare brukes som den er :)

 

Diff 2000,-/bud

Drivaksler 2000,-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lagt til drivaksler også i samme tråd!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom med bud :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dette torsen? Har du noen viten om denne vil passe traversen på en C4? Mener jeg har lest at dette kan passe om hverandre. Har en C4 2.5 tdi som blir bakhjulstrekk leketøy og trenger derfor en sperrediff uten å måtte leve med sveisa sperre (har kjørt nok med sveis i min ungdom..).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dette torsen? Har du noen viten om denne vil passe traversen på en C4? Mener jeg har lest at dette kan passe om hverandre. Har en C4 2.5 tdi som blir bakhjulstrekk leketøy og trenger derfor en sperrediff uten å måtte leve med sveisa sperre (har kjørt nok med sveis i min ungdom..).

Dette er en åpen diff med 4.111 utveksling. Ingen torsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dette torsen? Har du noen viten om denne vil passe traversen på en C4? Mener jeg har lest at dette kan passe om hverandre. Har en C4 2.5 tdi som blir bakhjulstrekk leketøy og trenger derfor en sperrediff uten å måtte leve med sveisa sperre (har kjørt nok med sveis i min ungdom..).

 

Garantert noen her på forumet som har en S4 C4 diff du kan kjøpe :) Så får kobler du bare opp vakuum til sperra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.