#1 Skrevet Desember 20, 2015 (endret) Hei, Har en golf 3 GL 1996 som jeg skal vrake i morgen! Trenger du deler så skrik ut! Bilen MÅ være kjørbar bort til huggeren. Bilder kommer senere. Men den er helt standard. Svart utvendig, innvendig og hvitt tak. Førerstol er slitt, baksete og passasjerstol er bra. Selger billig!! Tlf: 47956457 Mvh Andreas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 20, 2015 elektrisk takluke på den som er okay? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 20, 2015 Det stemmer det, er elektrisk takluke som har fungert smertefritt helt siden den kom til familien i 97. Vet ikke hvor vanskelig det er å demontere denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 20, 2015 Det stemmer det, er elektrisk takluke som har fungert smertefritt helt siden den kom til familien i 97. Vet ikke hvor vanskelig det er å demontere denne? du plukker ned taktrekket, (holdes av pakkningen rundt soltak, 2 solskjermer og 3/4 håndtak + list i bagasje åpningen, så sitter luka med skinner og det hele med 6 eller 8 skruer i taket.+ 2 ledninger som klipses av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 20, 2015 Hvordan motor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 20, 2015 Er interessert i takluka jeg. Send meg gjerne en PM med pris, så blir vi sikkert enig. Taktrekket kan jo sikkert rives i stykker!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 20, 2015 1.6L 100hk. Gått snart 300.000km og bruker godt med olje + svetting. Jeg har dessverre ikke mulighet til å ta ut motor da den må være kjørbar til huggeren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 20, 2015 Sender deg pm! Bor du fortsatt i Arendal eller bor du i Stavanger nå? Tenker på frakt osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 20, 2015 Arendal, men kan sikkert lagres en stund i Sandnes for meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 21, 2015 Da er takluke demontert og holdt av til Stammer! Noen bilder som lovet: Har også nedre del av dashbord Solskjermer + håndtakene selges for kun 100kr! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...