Anbefalte innlegg

Noen som har et klipt ledningsnett til Audi femmer som kan selge meg kontakta til multitempgiveren på vanrailen med så mye ledning som mulig ?

 

Ole Kristian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenker du på en brun plugg til tempgiver med 3-4 stikker?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette kan du jo kjøpe nytt, da det ikke er helt uvanlig at det begynner å korrodere inni kontakten dersom gummien rundt kontakten/multitempgiveren ikke er 100% tett. Det koster jo heller ikke akkurat veldig mange kroner.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenker du på en brun plugg til tempgiver med 3-4 stikker?

 

Ja, det er den jeg mener..

 

Dette kan du jo kjøpe nytt, da det ikke er helt uvanlig at det begynner å korrodere inni kontakten dersom gummien rundt kontakten/multitempgiveren ikke er 100% tett. Det koster jo heller ikke akkurat veldig mange kroner.

 

Ok, da skal jeg ringe Møller i dag.. Det er klipt og brukt kabelsko på denne på bilen min ser du. Tenkte møller hadde samme prisene på dette som på multitempfølereren de forlangte 2200 kr +mva for jeg : eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var dette bestilt nytt, med kabler til skjøting kom det på 134 kr totalt ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.