#1 Skrevet Desember 20, 2015 (endret) Noen som har et klipt ledningsnett til Audi femmer som kan selge meg kontakta til multitempgiveren på vanrailen med så mye ledning som mulig ? Ole Kristian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 20, 2015 Tenker du på en brun plugg til tempgiver med 3-4 stikker? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 20, 2015 Dette kan du jo kjøpe nytt, da det ikke er helt uvanlig at det begynner å korrodere inni kontakten dersom gummien rundt kontakten/multitempgiveren ikke er 100% tett. Det koster jo heller ikke akkurat veldig mange kroner. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 21, 2015 Tenker du på en brun plugg til tempgiver med 3-4 stikker? Ja, det er den jeg mener.. Dette kan du jo kjøpe nytt, da det ikke er helt uvanlig at det begynner å korrodere inni kontakten dersom gummien rundt kontakten/multitempgiveren ikke er 100% tett. Det koster jo heller ikke akkurat veldig mange kroner. Ok, da skal jeg ringe Møller i dag.. Det er klipt og brukt kabelsko på denne på bilen min ser du. Tenkte møller hadde samme prisene på dette som på multitempfølereren de forlangte 2200 kr +mva for jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 21, 2015 Da var dette bestilt nytt, med kabler til skjøting kom det på 134 kr totalt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...