#1 Skrevet Desember 20, 2015 (endret) "For OEM Factory XENON D2S 99-02 AUDI A4 / S4 B5 CLEAR CORNER PROJECTOR HEADLIGHT" - Selges, ubrukte lykter, da eg kjøpte feil. Ligger på ebay for 2100,- fra statene + frakt og moms per dags dato. ( betalte litt i overkant av 3300,- i mars ) Selger mine for 1500,- Kan nåes på 93060626, eller PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 26, 2015 Passer disse på pre facelift b5? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 26, 2015 Passer disse på pre facelift b5? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 26, 2015 Passer disse på pre facelift b5? du må kutte litt i framskjermane og kjøpe kabel adapter frå pre til facelift kontakter på lykta.viss eg ikkje tek altfor feil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 26, 2015 Passer disse på pre facelift b5? du må kutte litt i framskjermane og kjøpe kabel adapter frå pre til facelift kontakter på lykta.viss eg ikkje tek altfor feil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 29, 2015 Oisann, har ikkje fått varsel om aktivitet i denne posten, beklager! Men det er sant som Christian sier Du må kutte ei lita "lippe" ved lyktene, og ha adapter fra pre-facelift til facelift. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 29, 2015 Oisann, har ikkje fått varsel om aktivitet i denne posten, beklager! Men det er sant som Christian sier Du må kutte ei lita "lippe" ved lyktene, og ha adapter fra pre-facelift til facelift. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...