Anbefalte innlegg

er orginal rs2 fanger bolt on på s2?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det regner jeg med men ville ikke hatt den på :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du kjører da rundt med kopi rs2:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jepp og etter lang studering av de 2 fangerne har jeg fastslått at orginal rs2 fanger prøver å få en ellers litt kantete og agresiv bil til å bli RUNDERE! : bh :

Den er MYE rundere om du ser bilen oventfra om du sjønner hva jeg mener.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm..jo ja. er litt rundere, men har ingen ting å si. er ikke som en volvo 740 uansett. er finere helhet vs uorginal.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er orginal rs2 fanger bolt on på s2?

Jepp .

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Orginal Rs2 fanger er den kuleste fangeren du kan sette på b4 spør du nå meg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville nå beholdt s2-fangeren på en S2 bil jeg da... syns ikke det passer seg med rs2 på en s2...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville nå beholdt s2-fangeren på en S2 bil jeg da... syns ikke det passer seg med rs2 på en s2...
hadde det bare stått på bilen da jeg kjøpte den...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm..jo ja. er litt rundere, men har ingen ting å si. er ikke som en volvo 740 uansett. er finere helhet vs uorginal.

 

mobber du volvo 740, verdens raskeste 5 mannstraktor?!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns s2 fangeren er den absolutt fineste fangeren på b4. eller råeste fangeren. Ser mer racing ut bila med s2 fanger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gå for Rs2 Jo, så får du "hjulbue-kanter" på fangeren også. Og så kommer IC'n din til sin rett ;)

 

Til dere som ikke vet, Jo har rieger rs2-fanger.

 

mvh

Ew

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gå for Rs2 Jo, så får du "hjulbue-kanter" på fangeren også. Og så kommer IC'n din til sin rett ;)

 

Til dere som ikke vet, Jo har rieger rs2-fanger.

 

mvh

Ew

orginal rs2 har jeg ikke gitt opp...Ny coolern kommer til sin rett med den fangeren ja : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men du Jo? Hvordan vil du helst at bilen din skal se ut? Rå og racing eller stylet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

S2 fanger er alovorlig mykje finare.. Hvis noen skal kvitte seg med en, vet jeg om en som er mer interissert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

S2 fanger er alovorlig mykje finare.. Hvis noen skal kvitte seg med en, vet jeg om en som er mer interissert.
det er den ikkje!;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til dere som ikke vet, Jo har rieger rs2-fanger.

Er ikke dette da bare noe halvfabrikat? Jeg mener at hvis man har en S2 fanger så må man skjære ut underlyktene og skjøte/lime på nedre del. En Rieger/kopi blir aldri så proft som en original RS2 fanger! Og så er orig. bolt on og slipper mye "klatt arbeid"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke dette da bare noe halvfabrikat? Jeg mener at hvis man har en S2 fanger så må man skjære ut underlyktene og skjøte/lime på nedre del. En Rieger/kopi blir aldri så proft som en original RS2 fanger! Og så er orig. bolt on og slipper mye "klatt arbeid"

 

 

stemmer det du sier, men rieger rs2 fangeren er my finere og passer mye finere med b4 karisseriet! rs2 fanger orginal er rund og fæl og prøver å få en litt kantete bil til å se rundere ut!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men da har man igjen et problem, for den Rieger fangeren er vel bare tilpasset utgangspunktet en S2 fanger, og da hjelper det lite å en en kjedelig B4 fanger. Først kjøpe en S2 og så kjøpe styling kit igjen. Like greit bare å kjøpe en orignal RS2 med engang??? (eller er jeg helt på jordet nå?)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.