#1 Skrevet Desember 21, 2015 (endret) Hei. vurderer da og selge min Audi 80 2.8 Avant quattro, 1995 modell. Bilen er registrert som ein S2 i vognkortet. skiltnummer: BR46068. Diverse punkt med bilen: -skal kunn vere produsert 762 eksemplar av 2.8 avant quattro (utifra kva eg har funne ut av) - EU Ok til 2017. - 255 km stand - Nagaro blå. -Svart skinn recaro/rs2. -originalt rs2 utsende. - heil lakkert utvendig i 2015 foruten bakluke og bak fanger. - rs4 b5 stabstag. - s2 understell, 5x112 - div nye foringar. -nye calippere i bak i 2014. -nye slissa og borra skiver 2014 -nye bremseklossar framme 22.11.15 -Bremseklossar bak cirka 60%. - H&R justerbare coilovers, godkjent i vognkortet. - 17 x 9 felg godkjent i vognkortet. - Rustfri eksos fra midten av bil til enden, uten catalysator. 2.5'' - porta gasspjeld for økt flow. -Originalt K&N filter. - Focal coxial i frammdørene. -uoriginale høgtalara i dashbord. -Kenwood spelar i toppklassen. -Mellomtone og diskant i original plass bakdører (focal) -gode kvalitets ledninger rundt om til anlegget osv.. Nylig behandla med Autoglym HD WAX utvendig, og skinnbehandla/rensa interiøret med autoglym produkter. +++ masse som eg ikkje skriv ned no, men har ein del kviteringar, og diverse. -------------------------------------------------------------------------------------------------- - Hovudpunkt med bilen: -slitt sidestøtte sjåførstol. -dørlås og hengsel slitt førerdør. (følger med extra hengsel og dørlås) - litt oljelekk fra motor, men ikkje nokke eg er bekymra for. -tatt av blinklys på fram skjerma. (følger med) -quattro ''klunk'' diff. -------------------------------------------------------------------------------------------------- Følger med: - 15 tommers vinterfelgar, piggfrie (va nye på sesongstart. står på bilen no) - 17 tommers sommarfelga med nesten heilt nye 225/45 dekk. køyrt 1.5 veke på. - xtra bagasjeromsluke i bra stand. -diverse original deler. kan følge med, ved anna pris: - Candence z 5000 forsterkar. - Candence z 7000 forsterkar. - 18'' 8.5 et30 sommar, kant felgar med gode continental dekk (nytt, seint 2015) - originalt rs2 eksosanlegg fra etter cat til enden. - original 2.7 biturbo motor, m ledningsnett. -6 trins a6/s4 b5 girkasse. --------------------------------------------------------------------------------------------------- Pris setter eg til 69 000.- kr +/- alt ettersom kva som skal vere med bilen. Bilen kan gå ein del billigare før nyttår ved hurtig salg. SOLGT ta kontakt ved interesse KUNN seriøse henvendlsar! Forhånd om skrivefeil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 21, 2015 som den står no. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 21, 2015 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 28, 2015 Da er bilen lagt ut på finn.no http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=68942499&fks=68942499 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 28, 2015 Da er bilen lagt ut på finn.no http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=68942499&fks=68942499 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 29, 2015 Er det kantfelgene med hvitt senter som følger med uten tillegg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 29, 2015 Er det kantfelgene med hvitt senter som følger med uten tillegg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 29, 2015 (endret) hei. kantfelger er i grunn ikkje med (18¨)... men 17 sølv felg og 15¨ vinter felg. pris har eg satt opp alt ettersom kva som skal vere med. kan hende det ikkje er tydligt nokk i annonsa ? Kan fint følge med bilen. pris blir da annerledes. men kommer heilt an på! Relevante bud med og uten/diverse, blir også vurdert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 5, 2016 (endret) har no skifta i løpet av veka: -fjørbeinslager framme. -drivmansjett indre h bak. -drivmansjett ytre h foran. -endeledd h foran. -foringer bak,øvre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...