#1 Skrevet Desember 23, 2015 Noen som trenger prosjekt ? Kjørbar audi 80 quattro 4 cyl med innsprut Kan følge med aan motor mot tillegg i pris 7000 kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 23, 2015 Noen som trenger prosjekt ? Kjørbar audi 80 quattro 4 cyl med innsprut Kan følge med aan motor mot tillegg i pris 7000 kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 30, 2015 er det mye som må fikses på den? Trenger en Quattro som går og jeg kan bruke til pendling. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 31, 2015 Er nokk en del pjask ja . hadde ikke satsa på kjørt helt til askim heller på den , dekka er gammle også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 31, 2015 skjønner. Er ikke mekaniker akkurat, selv om jeg kunne tenkt meg å lært litt basic mekking... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 31, 2015 Hengerfeste ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 1, 2016 Dette er et prosjekt som krever litt arbeid . Kommer en å kikker på den i helga . Minker på av disse bilene i " orginal" stand . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 1, 2016 Jeg lurte på om det er hengerfeste på denne, vis det er om du eller nye eier er villig å selge det ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 1, 2016 Ana ikkje . I orka vertfall ikke skru det av og sende det .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 16, 2016 Noen som trenger prosjekt bil ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 16, 2016 BILDER! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 17, 2016 Standard audi 80 .. sliten .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...