#1 Skrevet Desember 23, 2015 Noen som har en ålreit kompressor å selge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 23, 2015 Noen som har en ålreit kompressor å selge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 23, 2015 Hva slags størrelse ser du for deg? Jeg har en relativt stor som må stelles litt med, den går billig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 23, 2015 Hva slags størrelse ser du for deg? Jeg har en relativt stor som må stelles litt med, den går billig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 23, 2015 Info om den? Hva mener du med stelles med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 23, 2015 Info om den? Hva mener du med stelles med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 23, 2015 Har ikke i hodet her. Mener tanken er på noen hundre liter, et stort stempel på kompressoren og ca 3kw motor tror jeg. Kan eventuelt sjekke det opp om du er interessert. Det må muligens byttes trykk bryter og monteres ny av/på bryter. Bør nok byttes olje på kompressoren og sjekke remen også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 23, 2015 Har ikke i hodet her. Mener tanken er på noen hundre liter, et stort stempel på kompressoren og ca 3kw motor tror jeg. Kan eventuelt sjekke det opp om du er interessert. Det må muligens byttes trykk bryter og monteres ny av/på bryter. Bør nok byttes olje på kompressoren og sjekke remen også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 24, 2015 Har ikke i hodet her. Mener tanken er på noen hundre liter, et stort stempel på kompressoren og ca 3kw motor tror jeg. Kan eventuelt sjekke det opp om du er interessert. Det må muligens byttes trykk bryter og monteres ny av/på bryter. Bør nok byttes olje på kompressoren og sjekke remen også. Ok såpass stor ja Pris ser du for deg? Send meg gjerne en PM med bilder og mere info om du får tak i 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 24, 2015 Har ikke i hodet her. Mener tanken er på noen hundre liter, et stort stempel på kompressoren og ca 3kw motor tror jeg. Kan eventuelt sjekke det opp om du er interessert. Det må muligens byttes trykk bryter og monteres ny av/på bryter. Bør nok byttes olje på kompressoren og sjekke remen også. Ok såpass stor ja Pris ser du for deg? Send meg gjerne en PM med bilder og mere info om du får tak i 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 24, 2015 Har en 1989 atlas copco 2.2kw 3fas (220-400v) stempelkompressor m/50liters tank jeg skal selge bråker riktignok en god del og er jo ikke det største i verden, men helt greit til hobbygarasje om man har 3fas Stått som backupkompressor på en telenorinstallasjon. og var bare vedlikeholdt og test-kjørt fra 89 til den ble tatt i bruk av meg i 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 24, 2015 Har en 1989 atlas copco 2.2kw 3fas (220-400v) stempelkompressor m/50liters tank jeg skal selge bråker riktignok en god del og er jo ikke det største i verden, men helt greit til hobbygarasje om man har 3fas Stått som backupkompressor på en telenorinstallasjon. og var bare vedlikeholdt og test-kjørt fra 89 til den ble tatt i bruk av meg i 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 25, 2015 Har en 1989 atlas copco 2.2kw 3fas (220-400v) stempelkompressor m/50liters tank jeg skal selge bråker riktignok en god del og er jo ikke det største i verden, men helt greit til hobbygarasje om man har 3fas Stått som backupkompressor på en telenorinstallasjon. og var bare vedlikeholdt og test-kjørt fra 89 til den ble tatt i bruk av meg i 2009 Pris tenker du deg? [emoji108]🏼 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 25, 2015 Har en 1989 atlas copco 2.2kw 3fas (220-400v) stempelkompressor m/50liters tank jeg skal selge bråker riktignok en god del og er jo ikke det største i verden, men helt greit til hobbygarasje om man har 3fas Stått som backupkompressor på en telenorinstallasjon. og var bare vedlikeholdt og test-kjørt fra 89 til den ble tatt i bruk av meg i 2009 Pris tenker du deg? [emoji108]🏼 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 25, 2015 600 om du kommer å henter den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 25, 2015 600 om du kommer å henter den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Desember 26, 2015 600 om du kommer å henter den Sier ifra om det er av interesse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Desember 26, 2015 600 om du kommer å henter den Sier ifra om det er av interesse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Desember 27, 2015 Skal få sett på min og tatt bilder ila dagen jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Desember 27, 2015 Skal få sett på min og tatt bilder ila dagen jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...