Dele golf 2 65amp "gammal type" dynamo..

Anbefalte innlegg

Har demontert en helt ny dynamo jeg skal sende til forkromming å legge på litt gull.Og da må jeg lo levere den strippa...

Men har skrudd ut alt av skruer og tatt av alt som kan taes av.

Men får ikke delt den...har fått den NESTEN fra hverandre men virker som de henger i sammen på en måte med en ledning ellerno?!

Tørr ikke mer nå..redd for å ødelegge den:/

noen som har gjort det før?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har demontert en helt ny dynamo jeg skal sende til forkromming å legge på litt gull.Og da må jeg lo levere den strippa...

Men har skrudd ut alt av skruer og tatt av alt som kan taes av.

Men får ikke delt den...har fått den NESTEN fra hverandre men virker som de henger i sammen på en måte med en ledning ellerno?!

Tørr ikke mer nå..redd for å ødelegge den:/

noen som har gjort det før?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en lokal dynamo/starter reperatør her i 'bygda', av den gamle sorten, kan prøve å skaffe nr til han om du vil ? Han har garantert gjort denne jobben før :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en lokal dynamo/starter reperatør her i 'bygda', av den gamle sorten, kan prøve å skaffe nr til han om du vil ? Han har garantert gjort denne jobben før :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.