Kjørevarmer eller glødeplugger i kjølevannet på Golf 6 TDI?

Anbefalte innlegg

Driver å titter på Golf 6 TDI og lurer på om de har såkalt kjørevarmer eller har de slik glødeplugger i kjølevannet for å få hurtig driftstemperatur? Har funnet en bil jeg er ganske interessert i,den er solgt ny i Norge. Hørte på servicehistorikk på Møller og spurte om kjørevarmer der men han visste ikke om det var slik eller glødeplugger i kjølevannet han jeg spurte. Enkel måte å finne det ut på?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Driver å titter på Golf 6 TDI og lurer på om de har såkalt kjørevarmer eller har de slik glødeplugger i kjølevannet for å få hurtig driftstemperatur? Har funnet en bil jeg er ganske interessert i,den er solgt ny i Norge. Hørte på servicehistorikk på Møller og spurte om kjørevarmer der men han visste ikke om det var slik eller glødeplugger i kjølevannet han jeg spurte. Enkel måte å finne det ut på?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den har ikke noen form for kjøre/parkeringsingsvarmer standard eller ekstra glødeplugger i kjølevesken.Du fikk webasto park/kjørervarmer med fjernkontroll som ekstra-utstyr.Men for å få fort varme i kupen så har du ett ptc varmeelement på 1 kw(ikke helt sikker på x KW) som standard .

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den har ikke noen form for kjøre/parkeringsingsvarmer standard eller ekstra glødeplugger i kjølevesken.Du fikk webasto park/kjørervarmer med fjernkontroll som ekstra-utstyr.Men for å få fort varme i kupen så har du ett ptc varmeelement på 1 kw(ikke helt sikker på x KW) som standard .

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Underkjølt regn og 15minus etterpå tok ptc elementet på 10min på tomgang.

Men fjernstyrt Webasto

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Underkjølt regn og 15minus etterpå tok ptc elementet på 10min på tomgang.

Men fjernstyrt Webasto

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke 2.0 TDI også en EGR-kjøler for å lunke opp kjølevæsken med eksosvarmen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke 2.0 TDI også en EGR-kjøler for å lunke opp kjølevæsken med eksosvarmen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel i utgangspunktet for å kjøle ned eksosvarmen ,og man er heldig å få spillvarme fra eksosen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel i utgangspunktet for å kjøle ned eksosvarmen ,og man er heldig å få spillvarme fra eksosen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.