A8 2008 Adaptive light defective

Anbefalte innlegg

Noen som veit hva vanlig feilkilde er, har funnet tips om en stillmotor inni lampa. Men er usikker..

Har prøvd å søke i tidligere tråder her om andre har samme feilmelding, men fant ikke noe, er ny her :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som veit hva vanlig feilkilde er, har funnet tips om en stillmotor inni lampa. Men er usikker..

Har prøvd å søke i tidligere tråder her om andre har samme feilmelding, men fant ikke noe, er ny her :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har googla det ja, men svarene varierer fra motor, wire til kabler.. Men får bare plukke fra hverandre å se hva jeg finner. Tenkte at hvis det var et `fasitsvar` så kunne jeg bestilt deler først.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har googla det ja, men svarene varierer fra motor, wire til kabler.. Men får bare plukke fra hverandre å se hva jeg finner. Tenkte at hvis det var et `fasitsvar` så kunne jeg bestilt deler først.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Solgte en 2006 mod a8 for ca 2 mndr siden. Den har meldt om denne feilen siden den bare var 2-3 år gammel. Hatt diverse feilsøking, men fant aldri ut av det. Feilen kom kun når det var skiftende kaldt/rått i været..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Solgte en 2006 mod a8 for ca 2 mndr siden. Den har meldt om denne feilen siden den bare var 2-3 år gammel. Hatt diverse feilsøking, men fant aldri ut av det. Feilen kom kun når det var skiftende kaldt/rått i været..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.