#1 Skrevet Desember 25, 2015 Noen som veit hva vanlig feilkilde er, har funnet tips om en stillmotor inni lampa. Men er usikker.. Har prøvd å søke i tidligere tråder her om andre har samme feilmelding, men fant ikke noe, er ny her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 25, 2015 Noen som veit hva vanlig feilkilde er, har funnet tips om en stillmotor inni lampa. Men er usikker.. Har prøvd å søke i tidligere tråder her om andre har samme feilmelding, men fant ikke noe, er ny her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 25, 2015 tror du garantert finner noe om dette her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 25, 2015 tror du garantert finner noe om dette her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 25, 2015 Har googla det ja, men svarene varierer fra motor, wire til kabler.. Men får bare plukke fra hverandre å se hva jeg finner. Tenkte at hvis det var et `fasitsvar` så kunne jeg bestilt deler først.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 25, 2015 Har googla det ja, men svarene varierer fra motor, wire til kabler.. Men får bare plukke fra hverandre å se hva jeg finner. Tenkte at hvis det var et `fasitsvar` så kunne jeg bestilt deler først.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 26, 2015 Solgte en 2006 mod a8 for ca 2 mndr siden. Den har meldt om denne feilen siden den bare var 2-3 år gammel. Hatt diverse feilsøking, men fant aldri ut av det. Feilen kom kun når det var skiftende kaldt/rått i været.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 26, 2015 Solgte en 2006 mod a8 for ca 2 mndr siden. Den har meldt om denne feilen siden den bare var 2-3 år gammel. Hatt diverse feilsøking, men fant aldri ut av det. Feilen kom kun når det var skiftende kaldt/rått i været.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...